Bila Ecah berkreatif like Da Vinci’…

Korang perasan something yang weird? Cuba tenung jap pic kat bawah ni?

v

v

v

Tak jumpa? hint skit…kat meja belajar ecah..meh aku zoom skit..

v

v

v

So, sudah jelas kan. Huargh..aku nak nangis di pagi Isnin ni! Tensinya aku. Dah la nak posa… Apa aku nak buat ek?Aku dah try lap..tapi tak leh (sebab seingat-ingat aku aritu guna cat yang leh lap but nan ado..tak leh hilang!). Baru la ibu nya yang tak berapa rajin ni nak melawa hias rumah. Takkan aku nak cat lagi. Dush..dush.. Mommies, apa patut aku buat ek?

NotaKaki : Bila anak-anak too creative…ibuk-ibuk yang terlebih poning kepala.

From Perling With Love;

8 responses to “Bila Ecah berkreatif like Da Vinci’…

  1. huhuhu…. dia pakai ape tuh… sometimes leh pakai pemadam… kalo colour pencils… mmg tak sah la kan.. kalo tade contengan kat umah mummy ni.. huhuhu

  2. kalo bukan cat washable payah sketla….kena touch up ngan cat jugakla nampak gayanye heheh

  3. hehe..mmg kena cat baliklah nmpaknye nih..tk pon letakla ape2 bagi cover kawasan tuh..white board ker..drawing ker..=p..budak tgh membesar..mmg kreatip betul jadinye yek..hehe

  4. Bdk tgh mbesar mmg gitu..mcm my kyra pun smpi ke arini suka conteng kt dinding wlpn kita dah bg kertas suh dia conteng kt stiu je..tp mujurla cat washable, bole sental dah hilang..

    ni nmpk gaya nye mami kena mtk dedi cat semula la..anggap je mcm preparation raya…kekeeke

  5. laaa…comel lukisan tuh….hehehehe
    takpela maknya ye…anak2x nak menonjolkan bakat mereka 🙂

  6. hi intan…thanks for invitation kat fb tu…ni mai jenguk2 intan ni…do visit me @ http://www.yulbit.blogspot.com……mummy dh try liquid paper ?heh heh heh…

Leave a Reply

