Apabila mommy yang ter’over’ celik IT….

…. Mommy ini gak yang akan botak kepala dia bila bayar duit kad kreditnya. Hahhhahahah..but serius sgt, aku sekarang addict nak shopping thru online. And if blh, barang-barang kat dapur pun aku nak online. Gila pemalas kan aku ni :p

So far yang aku berjaya shopping thru online ni..comforter, baju2 muslimah, tudung, jam, beg berjenama even buku-buku pun aku dah beli online. About buku ni, aku beli thru mphonline. Gambar buku-buku kat bawah tuh, aku br jek dapat hasil aku beli online. Cepat gak, order khamis..isnin pagi sampai… Bab Ebay pun jangan cakap la..Fridge Magnet and casing BB aku ni..semua aku invest kat Ebay..Giler membazir kan aku ni  😛

Ni aku nak share member aku beli groceries thru online. Ni website beli groceries online tu : www.doorstep.com.my . Menarik ek? Rasanya area KL jek. Kat JB ada tak? If takde, blh la aku cr partner buat branch kat JB.. :p

NotaKaki : Apa tahap addict mommy shopping online ni? Aku…? Aku rasa macam nak kena p kaunseling AKPK jek..even takde hutang kad kredit :p . Ada nasihat and tips nak hilangkan gian shopping online ni?

Posted with WordPress for BlackBerry @ BB kepunyaan intanmaria yer 🙂

8 responses to “Apabila mommy yang ter’over’ celik IT….

  1. hahahahahahaha…. same here…. tak taulah mana nak cari ubat… tapi, rasanya… satu je ubat dia… jangan biarkan ada duit dalam akaun… langsung tak selamat…

  2. Naseb baik ida takde kad kredit, kalau tak TERjebak jugak ida gamaknya ye Intan… :p

  3. haha sama lah sy kak..beli novel pun on9 je.. hehe senang!..beli brief ank pun on9 je.. 😉

  4. sy dah kureng beli online… tetaaaaaap nak jugak tgk dgn mata kepala sendiri.. hehe

  5. kite slalu beli online baju2, tempah2 jahit mcm beg ker, sepit rambut ke2..then order kek or cuppies pon kkdg online gak..latest arituh pam susu n vitamih Shaklee pon beli online..heheheh..

  6. perasaan bila benda yg kita beli tu sampai pada kita, menyebabkan rasa ketagihan tu susah nak buang.
    rasa nak beli lagi, kalau takde nak dibeli pun, pikir jgk ape aku boleh beli..huhu..kalau pegi kaunseling tu nanti, ajak la saya sekali..hehe..suami dah pening ni.

  7. saya pun sama..suka kalo bab beli online ni..lebih2 lagi kalo baju2 Dalila. mmg tak tahan tgk. tapi saya selalu gi manually bank in kat bank..tak guna kad kredit. biar susah sikit. isi borang bagai. kalo tak tak perasan banyak mana dah terbelanja.

  8. mmg best shopping online kan, xsedar duit dh habis..hahaa

Leave a Reply

