Terima Kasih Kekawan…

Terima kasih mommies yang telah banyak memberi kan aku nasihat dan tunjuk ajar plus tips yang amat berguna – dalam aku handle sifat pemarah aku ni dalam mendidik ecah and anish.

Alhamdulilah gak, aku dah try practice semalam gak…and think positif dalam handle karenah si ecah. Yeah..its hard but i should try my best!

And aku akan cuba fullfill azam utama aku tahun ini :

Nak jadi anak yang solehah, isteri yang setia susah dan senang kepada Mr Ariff Mohid serta ibu yang penyayang utk Aisyah and Danish

NotaKaki : Aku sayang korang!!

From Perling With Love;

5 responses to “Terima Kasih Kekawan…

  1. smile always dear.. 🙂

  2. good luck dear 🙂

  3. we luv u toooo!!!!!!!!!!!!!!

  4. sis boleh punye!goodluck!

Leave a Reply

