Macam-macam ada @ HeartBeat.my!

HeartBeat? Or bila translate balik dalam bahasa melayu..”Degupan Jantung”. Wah..catchy bukan website ni! Ada apa kat website ni? Bak kata tagline ASTRO..macam-macam ada..Ada T-Shirt, Photo Mug, Kusyen, Crystal, Photo Card, Picture Tile..eh.macam-macam la ada. Tgk jek la picture kat bawah ni..menarik bukan? And kita boleh customize kan or even design sendiri ikut suka hati kita. Kita boleh saiz..warna..bentuk…and leh pilih ikut bajet korang.

Method Payment lak ada 3 cara:

  1. Bayaran Online (pakai kad kredit ma)
  2. Deposit tunai kat ATM (Maybank jek)
  3. Transfer antara bank (online okay!)

As aku sendiri..ada tempah tile frame macam kat bawah ni..3 set lagi. But sadly, belum sampai-sampai lagi parcel. Takpe, maybe diaorg ni tgh bz nak sambut CNY kot. Apa yang reason yang  buat aku tempah dari diaorg? Aku rasa produk diaorg ni menarik and harga dia pun tak lah mahal. So worth it utk aku order and keep their product as one of memory medium. Nanti bila dah sampai barang-barang yang aku order from HeartBeat ni..aku buat entry khas tau.

Untuk yang business minded, korang leh jadi biz partner ngan diaorg? How meh? Menarik tau! Sebagai rakan kongsi perniagaan mereka, kita HANYA perlu mencari pelanggan yang mencari hadiah dan design foto untuk mereka. Kita hanya perlu meng-upload foto terkini (jpg) kepada mereka untuk mencetak hadiah. Mereka akan melakukan lain-lain seperti mencetak , kawalan kualiti, bungkusan dan menyampaikan kepada pelanggan kita atau kepada kita terus.  Dengan cara ini, kita boleh membuat sehingga profit margin 50%  dari harga jual mereka.

Ok la kan..tak perlu fikir nak sewa kedai…nak upah pekerja. Yang penting jual kat online or FB…sure ada marketnya la.. (huhuhuhu, ngajar org biz nampak!)

Lagi satu..yang bestnya kat HeartBeat.my ni..diorang ade Affiliate Program yang kita boleh join. Kalau korang nak beli dari HeartBeat.my ni memang aku recommendkan mummies  join Affiliate Program diorang dulu. Memang banyak benefits nye.

  • Kalau korang beli sendiri korang akan dapat balik 20% dari amount yang korang purchase. (aku dah beli and dapat balik 20% tuh)
  • Kalau korang refer someone as an Affiliate..korang akan dapat RM2 for any qualified affliates.
  • If someone yang korang refer ke HeartBeat.my buat purchases.. korang akan dapat 15% daripada amount yang dibeli dan byk lagi la..
  • Tak caya gak? meh aku tunjukkan aku nya panel affiliate..(huhuhu, bukan banyak mana pun)

Untuk lain-lain tuh..pls refer kat bawah :

So apa lagi mummies…meh la click  kat sini..and start create something yang personal untuk yang tersayang. Its more precious present than we buy expensive and branding stuff.. 🙂

NotaKaki1 : To mummies yang rajin update and review blog..meh la review HeartBeat ni… Happy meng’review’ (wah, bahasa aku…marah org DBP!)

NotaKaki2 : Wah..aku macam dah jadi Duta HeartBeat lak 😛

From Perling With Love;

9 responses to “Macam-macam ada @ HeartBeat.my!

  1. waahhh…. menariknyeee….

  2. macam2 ada tue.. interesting.. 😛

  3. saya pun dah join…cuma nak letak banner lepas valentine ni kot. dok berkenan kt keychain dia tuh..hihihi

  4. wah intan, menariksssss la sgt . hurm mmg ngah carik pon brg2 mcm ni so thanks la . andai kata terbekenan nk register kita letak under nama awk ea . heheh

  5. mcm best je ni….. thanx for sharing intan!

  6. sana sini blogger duk promote psl HB ni..tp akak promote lain sikit hehehhe

Leave a Reply

