Entry before bersalin…

Nota Kaki :  To all mummies, saya nak mintak maaf sesangat jika sepanjang kita berkenalan …saya ada menggunakan bahasa yang kasar dalam blog saya + yang telah menguriskan perasaan mummies dengan komen-komen saya kekadang tanpa sedar buat mummies terkecik ati. Ntah la, makin nak bersalin ni, makin banyak terasa ati even hal kecil dan history lepas..Doakan saya dipermudahkan bersalin

Nota Kaki 2 : Maybe minggu depan kita tak update blog ni for time being..as instinct kita rasa…dah bersalin kot..huhuhuhuhu, harap2 sangat cepat bersalin but tak maula with induce methods! Doakan kita yer mummies..Nanti dah selamat bersalin…kita akan upload pic and update blog ni yer..

NotaKaki 3 : Entry kali ni special skit..nak dedicate kan video clip lagu – Aku bukan Untukmu by Rossa to all my beloved mariaariffbaby.com visitors. Aku sejak2 akhir ni layan sangat lagu ni.. Sob..sob..sob.. Sampai kita ketemu lagi yer..

4 responses to “Entry before bersalin…

  1. wah..info baru nih..hehehe

    nway, smoga sume selamat k..will be waiting for ur good news!!..=D

  2. good info for me too… good luck K.Intan… loves u

  3. hi intan.. dah bersalin blom ni??? semoga dipermudahkan segalanya dear.. tak sabr nak tgk baby intan.. 🙂

Leave a Reply

