Ibu…

Sempena hari ibu yang akan jatuh pada hari Ahad ini (9 May 2010), aku nak share satu kisah (aku rasa mommies ada terbaca or dapat email) mengenai  pengorbanan seorang ibu, sanggup berkorban jiwa dan raga untuk menyelamatkan anaknya…

And aku post satu videoclip Lagu Syurga Dibawah Telapak Kaki Ibu by Aisyah. Really touching this song..and bila aku dah ada anak sendiri..aku dapat rasa bertapa susahnya ibu-ibu kita mendidik kita menjadi wanita yang bermaruah!

NotaKaki : To My Beloved Emak : Pn Hjh Rahmah Omar and Pn Hjh Zainon Shariff, Happy Mothers Day!

2 responses to “Ibu…

  1. Happy mother’s day dear!!!

  2. happy mothers day!!

Leave a Reply

