Entry yang SENTAP!!!

Nak tanya pendapat korang la. Apa yang korang akan rasa bila somebody kasi ayat penyata di bawah :

“congratulation…but its not the right time for u to pregnant…”.

Hey….whats the hell are you talking about?  Mmg aku marah and tersentap. Napa, if nak pregnant, perlu mintak izin dari kau ker? Kau sapa? God? Aku tak mintak la duit kau ker or any portion from duit haram rasuah kau if aku nak bersalin nanti! mmg down sangat sekarang ni….napa? aku sorang ker kerja kat office ni..sampai kau rasa burden bila aku bersalin nanti? orang lain makan gaji buta ke? hati aku membara sangat sekarang ni…mmg really macam nak tampar orang sekarang and yang best nya org tuh org paling berkuasa dalam pejabat !!! Rasa macam nak berenti kerja!!!!!Ya Allah…kau tunjukkan aku jalan yang sebenar. Aku dah fed-up, meluat and $#^&^%^*()(*^%*$&*^*(*(&&^$%^&*(


12 responses to “Entry yang SENTAP!!!

  1. dia cemburu kowttt…..

  2. Hish.. kalu saya jadi akak, saya lepas kat depan muka dia time tu gak. Selambe je lah tanya dia balik, “apa hak dia nak cakap camtu?? Takde makan duit dia pun” At least akak tak depressed cam gini. Buat sesak je kita simpan perasaan marah.
    Bodoh itu punya orang. Nasib bukan saya kat tempat akak tu. kalu tak, habis la gempa bumi kat ofis tu. lantak lah dorg nak warning ke ape, at least dia tk berani nak merendahkan org lain..
    aishh..geram ni!!
    Sabar yer akak..

  3. sabar je..pedulikan 2 mcm tu..sapa dia nk menentang apa yg Allah dh tetapkan..

  4. yup… kalau camtu, memang rasa cam nak berenti kerja kan? sakit hati punya pasal…

    yg dia cakap camtu tu nape? dia bagi pd kita gaji 30k ke sebulan…? nak demand bagai tak bagi kita pregnant sebab kerja? kalau bagi 30k pon, kita masih ada hak untuk pregnant… suruh dia pi mintak kerajaan malaysia gubal undang undang tak bagi pempuan bekerja pregnant la….

    dah.. jgn layan n pk dah orang tu.. dia akal pendek… sebab tu cakap camtu..

  5. eii nape die cakap mcm tu…jahat mulut la…rezeki tuhan nak bagi tak kisah biler2 pon…dier bukan tuhan nak tetapkan bile kite nak peknen ker aper..ish ish ish…

  6. sabau yea…kalo bekeja di jbtn gomen mmg sy dah lali la ngan ayat2 berbaur gitu…mcm2 org rambut sama itam ati laen2…dengki smue ada…x kira la yg bckp tu bos ke..pegawai ke..org bawahan ke…smue 1001 pangai…so baiq pi org tu nak kata apa…janji kita peknen x pon suh dia yg beranak kan???sakit bersalin kita gaks yg tanggung…org yg ckp camtu..x gune otak…otak letak kat bwh tapak kaki kotttt…..

    org kata anak tu rezeki…org yg ckp camtu takut awak akan dpt rezeki melimpah ruah tu psl dia ckp cmtu….

  7. isk3.. sungguh kurang sopan org itu.. huhu.. rezeki org mana la leh ckp mcm tu.. tak kira masa bila.. tuhan dah nak bagi.. alhamdulillah.. tak patut sungguh..

    tlg ckp kt dia..”ada aku kisah!” 😛

  8. huhu..ni mesti bos yg ckp mcm ni kan..klu sy pon mesti tersentap ngan ayat die mcm tuh..pentingkan diri sndiri jek..ape hak die nak mempertikaikan ttg hal personal staff die kan..

    byk2 sabar ye maria..

  9. MasyaAllah, dia cakap macam tuh? Sabar yer Maria. Cakap jer rezeki tuhan bagi. Dengki la tuh. Jangan layan sgt dear. Pk kan bb yer…

  10. ish ishhh..sy bace pon geram!!

    minah or mamat nihhh.. ni mesti kes jelesss.. bolayan laa… nk wat cmane,,dah keje carik rzeki utk fmili so kenela bsabar kt tmpat keje tuhhh…

  11. dia mandul ke?? tak pun anak dara tua?? hahahahaha

  12. eh eh eh..nape org tu?meroyan ke ape?org lain pregnant ,dia yang sebuk2?

Leave a Reply

