Wrestling Ecah vs Ayah

hahahahahahahahah
anak aku sekarang ni dah aktif sekarang..sampai aku dah tak larat nak dok kejar and layan dia..ecah ni pelik sangat sekarang…if kami baring..dia ajak main wrestling..aku sampai pecah mulut dek kena ‘henyak’ ngan dia…huhuhuhu

ecah..ecah..awak ni baby boy ker baby gurl ni? ni mesti ikut ayah dia (hehehehe, mesti hubby tak ngaku nya, yang comel2 semua dia nak..bab part yang tak best, semua tak nak!)

Ini la bukti nya..betapa rakusnya anak aku sekarang ni..

0409200901804092009019

0409200902004092009021

0609200902206092009023

Ni la dia ..samseng perling, ecah batrisyia..huhuhuhu..aku takut kena smash down dek budak ni…

3 responses to “Wrestling Ecah vs Ayah

  1. salam…
    terima kasih singgah kat blog saya 🙂

    re : kebanyakan food yg saya prepare, saya siapkan awal2 i.e. kuah asam pedas, sambal tumis dan sebagainya, masak byk2 pastu simpan beku. bila nak pakai, kuarkan pagi sebelum gi keje, balik dah sedia utk reheat dan tambah la daging/ikan/ayam ikut selera. mudah sgt! try la 🙂

Leave a Reply

