Celebration of anniversary!

just nak kongsi greatest moment yesterday! mmg suprise for me, sampai aku nangis teresak2..mana tak nya.pagi anniversary semalam…aku dah ‘sekolah’ lelaki pasal satu perkara yang aku rasa penting for our small family future..

Suddenly, semalam, bila aku nak letak baju dekat bilik kami, tetiba atas katil aku, ada suprise yang aku rasa terfikir lak masa tuh..

tada…ni lah dia, (pic amik from internet…tak amik pic, sebab dah tergemam)

aku tahu, jam baby g ni dia beli kat ne. dia beli kat mustafa centre, singapore, sebab siap ada tag harga SGD89.80. hehehehe, saja jek. hubby siap cakap, ni sekali dengan besday present…hehehe..tak kisah la sayang…ayang mmg suka sangat!

Bukan sebotol, buat 2 botol lagi. tanya dia, awat banyak sangat, sebab dia kata masa mid sale kat singapore…mmh murah..sebotol SGD50. korang rasa murah ker? apapun, ni pun aku suka sangat! bau dia pun begitu enak di hidu..hahahhahahaahhh..apa punya bahasa la..

hahhhahhaah, sebab dia la aku ni jadi fan CROCS..and sebab hubby aku sayang..aku jual CROCS ni gak…for anniversary..dia kasi sassari itam ni…hehehe, mesti dia tgk, aku ni jual CROCS…but pakai kasut…CROCS yang dia kasi..so, dia kasi lagi..and tima kacih daun keladi sayang…next time..kasi lagi yer..

and off course kad..yang aku rasa..boleh tahan gak laki aku ni …romantik gak.. no wonder la dia ni ramai peminat, sampai sebelum kenal aku…untuk pompuan2 yang tinggalkan dia dulu…korang mmg rugi la…sebab mr ariff ni mmg best hubby in this world!!!

malam tadi gak, kitaorg spend ,masa celebrate our anniversary tgk movie dekat tebrau city. aisyah? ehem..kami tinggalkan ngan mak jap…tak boleh bawak kuar..sebab H1N1. yeah, its serous matter. so, kitaorg tgk citer SETEM. hahhahahahah, mmg besh giler…kelakar yang amat…lebih2 Afdlin la, as usuall, hehehehe….so, itu la apa yang berlaku pada hari anniversary kami tahun ni.best!

3 responses to “Celebration of anniversary!

  1. wah, best tul..anniversary kali ni yek.

  2. bestnyeeeeeeeeeee hadiah!!! intan! lawa le kasur crocs tu.. intan ade jual ke? ade color lain tak? sgt berkenan ni… huhuhuhuh

  3. fuhh…g mustafa centre, happening beb kat saner..tp g saner terus blur blur xth nak ngk ape..ramai sgt org.

Leave a Reply

