Cheaper CROCS in da house!

Kekawan…aku ada jual CROCS yang jauh lebih murah dekat BUTIK CROCS. Range harga lebih kurang RM65 – RM 79. Once dah ada stock dekat umah aku…nanti aku habaq kat semua yer..aku nak buat CROCS party!yeah!

Ni antara CROCS yang aku dah order

Audrey Hallmark CROCS

CROCS OLIVIA

Hari ini besday mak aku..Puan Hajjah Rahmah bt Omar. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, amin.

Akak sayang mak sangat-sangat!

21 responses to “Cheaper CROCS in da house!

  1. wah murah… untuk pompuan saje ke? laki punya ada tak?

    aku baru berhabisan membeli belah crocs ni.. hehehe..

  2. Mal cayang

    yang off road tuh untuk guy

    sebenarnya banyak gak kasut lelaki..
    nanti ada stock aku habaq kat ko

    aku leh wat party CROCS @ Perling

  3. wooaahhh.. yg macam i nak ade tak?? ade i cite kat blog.. siap gmbr sekali.. warne berry size 5?? bleh order? berapa ek kalau mcm tu

  4. ala marcia cayang..
    malindi nya takde la yang..

    but olivia tuh cantik gak tau..takde jual kat malaysia…same as audrey tuh
    size 5?
    em..size 6, boleh tak yang?

    takpe..nanti bila dah sampai..i beep u, k

  5. kak intan, aritu saya beli kat subang yang jual murah camtu gak. saya tanya nape murah, dia kata sebab tak campur shipping cost. Ini yang direct nye. Cuma kalu yang kasut tu stil harga sama dalam RM130. yang flip flop byk harga murah. kak intan pun dah jadi dealer ke? Nanti bole order ngan akak ek.

  6. ida..i’m waiting ur order

    i will get best discount for you..dear

  7. Fadilla Hanim

    Utk kite x de special discount ke? Kite berkenan yg crocs olivia tu…..

  8. wah canteknya!
    dh ada stok nnt bitau eli tau

  9. kak anim and eli

    nanti dah sampai stock..kita ding dong both of u , k

  10. Nak tanya, ada tak stok utk size 9 kaler gold chocolate. Interested nak beli. Looking forward for your reply. thanks.

  11. En. Hafiz,

    Terima kasih kerana berminat.

    Nak tau, model apa yang En. Hafiz nak beli? Tq

  12. kak, saya berminat ngn kasut cleo warna pink tu? ada stok ke? saya pakai size 8..huhuhuh..

    klu ada gtau ler..cne nk order n bp harga erk…tq kak

  13. intan…yang audrey wana pink atau coklat cam dlm gambr saiz 5 ada stok lg tak?

  14. ble nk wat party crocs? nk join ni….

  15. kak sy b’minat ngn kasut audrey kale coklat 2..size 5…klu ade, leh x inform sy….n hargenye..

  16. yang…kalo amik sassari jgn lupa bagitau kita eh…..sassari kita minat giler…hehehe

  17. jenis hanalei ade tak?

  18. hi ms maria.crocs shoes blh order ke kalau berminat?

  19. intan…

    really likes da shoes… oder bley? Cleo ceklat ngan Olivia as per pic tue.. size 6..

    beli lebih leh dpt disc tak? he he..

    anything, roger aku eh… tq

  20. AiedaSdzuliana

    SALAM…HAI Maria..i interseted la ngn olivia n off road. kalo dah ade stock,plz info me ok! TQ

  21. do you have alice work crocs?

Leave a Reply

