My PC Wallpaper

Tag dari Eliza

Peraturannya…

1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jangan tipu2 ek

2) Bagitau nape anda suke wallpaper anda itu

  • Misti la suka …sebab pic aku+hubby+ecah
  • suka gak sebab dalam bentuk presentation

3) tag orang ler…sapa la aku nak tag ni..jap…aku kuarkan senarai nama yang aku nak tag. Jeng..jeng..jeng..tada…

Happy ber’ tagging’

5 responses to “My PC Wallpaper

  1. huhuhuuhuh.. u kena ajar i macam mana nak save page ni.. tekan control print kan? tapi buat tak jadi puuuunnn.. huhuhuh

  2. hahaha.. aku telah buat tag ko ni in advanced.. sbb jawab tag kak aku.. so memandangkan tag tu baru lg and wallpaper aku masih sama.. kiranya aku dah jawab ler..

  3. marcia cayang…u got email yer..

    mal, hahahhahaha, aku pun dah visit blog ko..mmg dah jawab in advance..
    mmg advance gak la..hehehe…ni yang buat aku cayang kat ko..

  4. tak silap saya.. intan org pertama yang komen FP Irfan dulu kan..?
    hehhehe dah ada baby dah dia rupanya.. kiut!
    ok thnaks ye sebab selalu ikuti progress irfan 🙂
    take care!!

  5. wah comel nya eica…salam kenalan gaks…

Leave a Reply

