I’m so angry with someone….

Huh..

Aku tgh marah sangat! Pagi2 lagi, org tuh dah buat aku rasa macam bosan! Menyampah! Meluat! dan mix feelings….

Please la, change attitude tuh…bukan nya budak kecik lagi…dah dewasa dah…

Guys…help me to solve my probleme….Mmg tgh sakit jiwa sangat sekarang ni…

Advertisements

8 responses to “I’m so angry with someone….

  1. Kamariah Osman

    bertenang n bersabar……berasthifar bebanyak

  2. azlyna zainudin

    intannn jgn ler mcm nihhh

  3. Shahril Shariff

    nowdays rilek rilek sudah
    lagi ikut kan perasaan mmg ler
    doakan yg terbaik pada org yg telah menyakitkan hati kita

  4. Saidatul Akmal

    sabo intan sabo.. istighfar.. tarik napas turun napas.. fuuuhhh fuuhh..

  5. Afizeliana Johari

    sabar intan…amik air smyg…pasti sejuk skit hati

  6. naper marah2 ni darling oi…ari jumaat ni…saper yang buat u marah tu..?..sekolahkan jer org tu…hehehe…(jahat ek mak org ni)..

  7. Eh? Jgn marah2 .. Mak Long kt belakang kan ada… hehe

  8. me..had back to the normal…:D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s