Aduhhh…migraine aku!

tuh la gamak nya biler cuti terlalu lama sangat…sakit kepala lak aku arini. For information, aku baru jek naik keja ari ni…bayangkan la…this week, aku just keja for 2 days. aloo, aku dah lama banget tak cuti2. lagipun, saja nak rest kat umah. Baby ecah tetap aku hantar kat umah mak, biar bibik dia jaga..aku nak rest puas2, sepuas2nya kat umah..

Tgk kat office, banyak gak kerja nak kena settle down. iyalah, sape suruh hang cuti2 lama sangat. kan dah pending keja…dengan mintak admin update kan kenyataan perkhidmatan+nak hantar borang keja lagi+update resume lagi.. korang rasa aku nak buat apa? off course la sayang, aku tgh cari keja baru. boring wooo, keja tempat yang sama…with same environment and tut! I need fresh air ma….kuikuikuikuikuikui

sambil2 tuh, usha2 tempat for my baby ecah 1st besday bash…this jun. wei la wei…lama lagi la ibu ecah..hikhikhikhikhik..apa nak buat, ibu ecah ni dah terlobih excited lak..macam ni, aku ingatkan nak buat kat umah jek. tapi biler pk balik, macam tak besh lak..sebab? takde environment for party…so, aku ada usha beberapa tempat. Antaranya..

Mc Donalds – I love it!

KFC – it’s finger linckin good

Korang rasa, yang mana value for money. Aku takde la buat happening giler sangat, just for kekawan aku+mak abah+adik2 aku..so, kira2 nya 10 famili. Yang mana paling best ek? I need your opinion or yang paling best, yang pernah buat besday party kat luar ni…please hah..

5 responses to “Aduhhh…migraine aku!

  1. Nak wat birthday party eh? Masa tgh xcited mcm u,(1st birthday my Danish Basil),buat kat A&W Alamanda Putrajaya…package masa tu beli makanan over RM350 dpt maskot n eligible wat party kat situ…But 4sure different A&W lain2 kot…somemore…kekadang nampak A&W x best sgt kan…kena tgk tempat gak…

    But for me,cukup puas hati sbb value for money n semua tetamu pun hepi main ngn mascot tu…

  2. yeah dayah..
    buat dekat a&w pun macam besh gak kan..

    thanks baby

  3. em pertama sekali kena pilih tempat yang dekat umah coz mcd ker kfc ker x sumer yang buat utk besday ni, ader sesetengah tempat jer so kena survey dulu. nak best n happening kat mcd coz game dia biasanyer ok2 tapi value KFC coz dia hidang n tak sumer makan ayam 2-3 ketul kalu mcd burger 1 dah bape. aritu last Tinie buat kat MCD utk 80 org dalm rm700. budak2 suka MCD. tapi dalam banyak besday yang Tinie buat, umah tetap best cuma letih sikit nak kemas hehehhe.. sbb kat umah tak yah kejer time n macam2 aktiviti tinie leh buat utk budak2

  4. fuh seronok kan nk smbt 1st b’day anak. anum dlu wat 3 kali tuhhhh. kat nursery, umah PIL n umah mak kat melaka, xcited giler smpi 3 bijik kek adif dpt. sume wat kat umah. buat kat mcD ke kfc pn ok gak tpi klu bday gurl dh beso mmg besh sbb dia leh join skali. kalu takat 1 thn yg beshnya sepupu sepapat yg dh beso lah yg dpt men game. yg kecik2 ni melasak ada arr sbb suasana rimas, klu kat umah… yelah umah sndri bebaskan… apa pun hepi becoming b’day la ecah… hahahah auntie pn sama xcited mcm ibu ecah harharhar

  5. woaaaaaaaaahhh cepatnye baby ecah carik tpt utk birthday party?? ngeee..
    baby ecah! kak Qila dah tag baby Ecah. Cepat buat cepat!

Leave a Reply

