Tag? Smart Tag? ker Name Tag?

Hehehe…sekali lagi, cousin aku, Puan Roha ( http://momsthinking.blogspot.com/ ) telah mengetag aku ( Ya ampun DBP, aku telah menokok tambah kamus anda) ..hehehe.. ehem, dengan perasaan rendah diri, aku try jawab soalan2 ni ye..

1. Do you think u are hot?
Em… intanmaria is a hot and sexy wife and mommy to hubby arip and baby ecah =P


2. Upload a pic of u..

3. Why do u like thus picture?

Masa ni aku still baby lagi..Kecik2 dah kena brain wash ngan mak aku..hehehe…biler tgk pic ni…mmg aku sayang sangat ngan life aku..dapat mak yang too caring sampai la ni, dah ada aisyah…I LOVE YOU SO MUCH, mak

4. When was da last time you eat pizza?

Last month, dengan hubby. Saja, nak kaya kan tauke Pizza and nak bankrupt kan diri sendiri …hua..hua..hua..

5. The last song u listen to..

I Like to Move it..Move it..sebab aku suka lagu ni banget!

6. What r u doing right now besides doing this?

Aku sedang tgk bebudak office, yang belum datang lagi. Jam kat tangan dah pukul 8.13pagi, tapi berapa kerat jek ada. ooo, mentang2 bos takde, mengular ye korang..

7. What name u prefers beside yours?

Khadeeja Batrisyia & Faheem Eemran… sebab apa? tuh nama bakal anak2 aku..jangan amik..aku dah chop dulu ma.. 🙂

8. People to tag?

9. Who is no.1?

My sedara yang baru rapat2..dan rapat2..dan rapatsssss

10. Who is no.3?

My Friends …baru jumpa dekat blog

11. who is no.5?

Kawan masa kat sekolah…lama kan jumpa…baru dapat keep in touch balik…

12.Who is no.4?

Just baru berkenalan……..salam perkenalan ye awak…

13.who is no.2?

dia ni member kat Fotopages….minah ni agak brutal…but ati dia manyak baik tau…

2 responses to “Tag? Smart Tag? ker Name Tag?

  1. In response to question 7:

    Ooo… kiranya ko plan nak tambah lagi 2 org manusia kat dunia ni yg ada DNA ko and Ariff lah yek?

  2. off course my dear aizan..
    if ikutkan hubby aku la, dia nak sedozen..

    tapi aku siap cakap..ada pra-syarat..
    kena belikan MPV…takkan nak harapkan MYVI seconet tuh..

    hahahahahhahaha

Leave a Reply

