Busy’iest’ Weekend!

Huhuhuhu..ngantuk banget aku sekarang..mmg bz sangat weekend lepas..dengan open house..org kawin…shopping2…tgk homefair and p cucuk ecah for 4 months.ops, one more, cousin datang umah. Mana satu nak start ni ek?

ok, start ngan Open Hse. Acctually, ni last minit planning. Mana taknya, semalam Kak Ina (former boss) ada hantar msg dekat hp aku. Tapi, almaklumlah, aku biler kat umah..tak sempat nak tgk hp…bz siut. So, bila dah siap2 nak kuar, macam nak tergerak ati nak tgk hp…and suddenly terperasan msg kak ina. nasib baik sempat sis, if not…melepas la kita nak together2 kan with u and si zai.. and disebabkan perut dah berdendang dendung…kiranya rezeki tghari kitaorg la kat umah kak ina =P

After p open hse, terus p persada..ada homefair dekat sana..acctually, friday tuh dah usha dengan collegues. and coming back for buy things dok usha tuh..hikhikhik…what i’m usha…steam iron (ala2 macam kat shopping complex tuh, tak yah guna iron board) and solar decoration lite…why, i’m buying those things..? because i like smart things with smart function!hikhikhikhik..boleh gitu

After p persada, singgah jap Giant Extra, buy barang dapur. Lagipun, hubby cakap..alang2 dah kuar kan..beli la barang skit2…and our ecah sekarang..dah tak mau dok dalam stroller dah…nak berdukung jek si ecah sekarang…huhuhuhu, letih gak dukung dia..almaklumlah..dah makin ‘semangat’..so, rite now ni, abang dok shopping…aku dok dukung ecah…

After shopping2 dekat Giant…p la cucuk ecah…p klinik panel abang dekat BBU. Alhamdulilah…ecah aku seorang anak yang cukup menyenangkan…sekejap jek menjerit, lepas tuh dok sibuk mengadu kat aku and ayahnya….bising gak mulut dia dok nak ngadu…hikhikhikhik….and guess wat, our precious ecah had already 7.5kg! Woah….patutla ibu dukung…dah ada muscle skit kat lengan ibu ni..hikhikhik..rupanya anak ibu sihat!

Ahadnya, dalam kul 10.45pagi, kitaorg beraya ngan mak abah, p kerja kahwin dekat pelangi indah and visit bakal besan mak abah dekat kota tinggi. sebelum balik jb, mak abah singgah ‘mini kelate’..hikhikhikhik…dah mak offer suruh amik apa jek, aku pun pow la mak aku 2 pasang baju kurung, 1 kemeja and 1 tudung sarung jek….and then kul 4pm, kitaorg bergegas open hse Pn Myrna ( currently boss) at taman saujana…huhuhuhu, letihnya dok berkejar2..anak aku dah tido bangun minum susu dah berapa kali dah..aku pun tak tahu la..

Sedang dok beraya2, tiba2 cousin aku dok call, nak datang umah…apa lagi, kitaorg dok rush balik umah…before that, singgah kedai runcit..beli barang2 skit, nak goreng mee. Nasib baik ada nuggets, boleh la goreng2..huhuhuhu, macam charlie chaplin gak la aku dok masak…nasib baik sempat. hehehe..cousin2 aku cakap aku dah slim? biar betik korang ni…diaorg lepak2 sampai kul 8.00 pm. and aku and hubby dok kemas2, mandi2…huhuhuhu…kul 9pm gak dok melepek… how bz we’re last weekend

2 responses to “Busy’iest’ Weekend!

  1. hehehe..ala puan intan oi…samalah kita….idup bagai di landa ribut taufan…penat….sampai harman sakit demam sendi2 dah…bila lah ek kesibukkan idup kita ni akan aman sket…..

  2. How I get 100s of NEW MYSPACE friends a day
    more info: http://tinyurl.com/6doh4d

Leave a Reply

