Apa yang baby Ecah saya boleh buat sekarang?

Apa ye? Banyak sangat new things yang my baby ecah dah pandai buat once dia dah masuk 3 bulan on last 3rd September( huhuhuhu, skjap jek anak dara ibu ni besar ye sayang)…

1st, aisyah dah mudah sangat sensetif…pantang bila nenek dia dok usik dia “sape usik dia”…dia secara tindakan refleks akan mencebik dan air mata dok bergenang dekat mata…hahahahhaahahha, sape la ajar anak dara ku sorang ni..sian lak aku tgk anak aku bila buat macam tuh..tapi aku bantai gelak kan ecah….

Ecah sekarang dah pandai gelak2..huhuhuhuhu..yang ni aku miss sebab yang selalu dapat dengar ecah nenek dia and mak chom dia…huhuhuhu…aisyah, ibu pun nak dengar aisyah dok gelak2..

And sekarang ni, dia ni tak boleh kena tinggal sorang…mata  dok melilau cari aku or ayahnya…yang ni payah sikit…sebab susah aku nak buat keja..last2 sidai baju pun kena malam2..waktu dia dok tido nyenyak..and satu habit dia before tido, genggam satu jari aku..sudah…macamana la anak ibu ni bila ibu p kursus ke or p umrah nanti nak…risau gak aku 😦

and she have new friend…Introduce her lil giraffae..Miss ‘Tonjang”.. 😛

Leave a Reply

