3rd June 2008… At last…

Alhamdulilah…baby Aisyah selamat dilahirkan pada 3 Jun 2008, di Hospital Pakar Puteri, Johor Bahru, berat 3.32 kg, 8.53 malam selepas bertarung sakit kena induce 14 jam since pukul 7 pagi. Allah jek tahu dan alhamdulilah, aku dikurniakan nikmat bersalin normal, walaupun sakit yang di hadapi…tak terkata..

Kehidupan aku sekarang, sudah sempurna dengan kehadiran aisyah dalam kehidupan kami suami isteri. Balik rumah, dah ada aisyah, malam berjaga sebab aisyah, and anak aku dah nak bercakap..so, aku banyak bercakap dengan dia..AISYAH ANAK IBU, ANAK AYAH, AISYAH ANAK BIJAK as her name batrisyia..

Sekarang ni if keluar, mesti ingat kan aisyah, beli barang, ingatkan pampers and S26 Aisyah, ingatkan baju2 comel untuk infant gurl, mesti nak belikan untuk aisyah..and everything ingatkan AISYAH.

Part yang paling membahagiakan aku, biler aku dapat gomol2 and cium pipi chubby aisyah..dapat bau aisyah, aku dah LALOK…hahahahahahaha..apa la ibu aisyah ni..
and melayan dia cakap..even aku sendiri tak faham apa yang aisyah nak cakap ngan aku…:P

Nur Aisyah Batrisyia, hadiah anniversary pertama kami yang paling bernilai untuk kami. I’allah, kami akan didik kamu, Aisyah jadi wanita yang membahagiakn ibu dan ayah..amin

Leave a Reply

