Busy’iest’ week..

Hi there…ketemu kita lagi dalam sesi pertemuan ‘blog’ maria…hahahahha, skema beb ayat..

Last Saturday, aku mengisi masa lapang dengan settlekan pelbagai urusan seperti berikut (macam ayat karangan lak):

  • P pejabat lawyer, uruskan sign agreement pembelian umah aku and owner asal umah
  • After sign agreement, p lak keja kahwin sedara sepupu sepapat ipar duai aku belah mak..(faham ke..ntah..aku pun kureng paham..hahahahahahha)
  • Petang, basuh2 baju keja abang and aku yang meninggi menggunung dek tak cukup masa..hahahahahaha..ceh, alasan semata2..
  • Malam, celebrate belated besday tek kat Anggun Seafood..sape belanja..aku la…’mewah’ gak makan2…and ‘mewah’ gak la duit mengalir keluar dari wallet aku…hahahahahahah
  • hah..after makan2..tgk live bola Malaysia vs Spore dengan berkesudahan Msia kalah..kecewa?ala..dah biasa dah Msia buat hal..

Ahad nya lak, hanging out with abang, tgk movies KUNTILANAK @ Tebrau City. Fuh..mmg best that movie..biasalah, indon buat citer antu mmg menjadi..tak macam Malaysian, macam antu tak cukup ‘talented’..hahahahahahah πŸ˜›

Apa lagi ek?…dah cukup kot… πŸ˜›

2 responses to “Busy’iest’ week..

  1. rajinnya basuh baju… sy cuma rajin pakai, lainnya serah ke dobi.. ngueheheheheheheh

  2. hahahahahahh

    nak buat macamano marcia..
    training for becoming a good wife
    πŸ˜›

Leave a Reply

