New year..new status..

1 January 2007..

Alhamdulilah…segala2 nya telah selamat..aku telah selamat bertunang dengan kekasih hati Mohamad Ariff, setelah seminggu postponed dek banjir…Semoga hubungan ini kekal sehingga ke jinjang pelamin..dan aku berjanji akan menjaga batasan hubungan aku sebagai tunang orang..

Alam pertunangan…banyak dugaan yang perlu kami tempuh…I’allah, aku cuba kawal segala yang negatif demi hubungan aku..

Doakan hubungan aku and Ariff kekal..selamanya…amin..

5 responses to “New year..new status..

  1. tahniah…nntkan kemunculan photo pertunangan Intan maria dan Ariff di our gallery at http://capturepixs.fotopages.com

    Sorry..line down..tunggu internet dah stabil..

  2. wah!!! tahniah! tahniah!! nnt kawen jgn lupe jemput tau…huhuhu…name mohd ariff ke? huhuhuh…igtkan kawan den….mujur la dia putih…mohd ariff den itam legam!! :p hahaha…tahniah maria!! muahhhss!! windu sama luuuu… šŸ˜€

  3. congrats…. nanti kita boleh bertukar kad kawen… huhuhuh

  4. thanks guys

    i’allah kami akan jemput kekawan ke majlis kami…

    cayang semua

Leave a Reply

